سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمند عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 17  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 8010
 
تقدیم به همه عاشقان
 
تقدیم به آنکه نمیداند عاشقشم
نویسنده: رامین شکست خورده(شنبه 84/11/1 ساعت 11:24 صبح)

و صبح طلوعی دیگر است بر انتظار فرداهای من

    قاصدک خوش خبرم روزهاست که نیامده

              من در پشت پنجره تنهایی تو را می خوانم و خاطراتت را

              خواهم ماند تنها در انتظار تو...

چرا نوشتم در برگ تنهاییم نمی دانم ...

    روزی خواهد آمد می دانم

                              گریان نمی مانم

               خندانم برای ورودت

                                     ای عشق.....

                           غروب غمها و طلوع آرزوهایت را آرزومندم!

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به همه عاشقان
تقدیم به آنکه نمیداند عاشقشم

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
تقدیم به همه عاشقان
رامین شکست خورده
پسری متین و سر به زیر و شکست خورده

|| لوگوی وبلاگ من ||
تقدیم به همه عاشقان

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو